top
تاثیر دیده ها و شنیده های مادر بر روی جنین

تاثیر دیده ها و شنیده های مادر بر روی جنین

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک: تحقیقاتی که توسط دانشمندان در مورد تاثیر موسیقی بر روی جنین انجام شد که در آن با استفاده از امواج اولتراسوند و تکنولوژی فیبراپتیک به بررسی واکنشهای جنین نسبت به موسیقی پرداختند.

تاثیر دیده ها و شنیده های مادر بر روی جنین

تحقیقاتی که توسط دانشمندان در مورد تاثیر موسیقی بر روی جنین انجام شد که در آن با استفاده از امواج اولتراسوند و تکنولوژی فیبراپتیک به بررسی واکنشهای جنین نسبت به موسیقی پرداختند. آنها دریافتند جنینی که در رحم مادر تحریک میشود، در زندگی آینده خود از نظر بینایی، شنوایی، زبان و مهارتهای حرکتی پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. آنها همچنین دریافتند موسیقی جنین را آرام کرده و کمک می کند او قبل و پس از تولد راحتتر بخوابد.
با جود تحقیقات فراوان و یافته های گوناگون، والدین واقعا نمیدانند باید چه کار کنند. نکته اصلی این است که باید جنین متولد نشده خود را طوری تحریک کنید که احساس راحتی کند.اگر فکر میکنید پخش آثار موتسارت برای جنین، جهش بزرگی در زندگی بعدی او به حساب میآید، پس باید به قضاوت خودتان اعتماد کنید.
موسیقی تنها زمانی برای جنین خطرآفرین است که با صدای بلند یا به مدت طولانی پخش شود.به عبارت دیگر،به جای اینکه در اتاق خود کنسرت و سمفونی راه بیندازید، جنین را با صدای آرام موسیقی مورد علاقه خود آشنا کنید.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات