top
تجربه شخصی در این هفته

تجربه شخصی در این هفته

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک: با کاهش و از بین رفتن تدریجی عوارض اولیه حاملگی مانند تهوع، خستگی ودرد سینه، شما انرژی بیشتری به دست آورده و از تغییرات بدن خود احساس خوشایندتری خواهید داشت.

تجربه شخصی در این هفته
با کاهش و از بین رفتن تدریجی عوارض اولیه حاملگی مانند تهوع، خستگی ودرد سینه، شما انرژی بیشتری به دست آورده و از تغییرات بدن خود احساس خوشایندتری خواهید داشت. هر چند ناحیه بالایی رحم تنها کمی بالاتر از استخوان لگنی قرار دارد، اما همین میزان رشد کودک نیز کافی است تا شکم شما را اندکی جلو بیاورد. جلو آمدن شکم یک مرحله مهیج در حاملگی است و می تواند برای شما و همسرتان، یک نشانه آشکار از وجود کودکی که در انتظارش هستید، باشد. کمی از وقت خود را برای فکر کردن، خیالبافی و لذت بردن از این وضعیت اختصاص دهید. اندکی نگرانی در این زمان، طبیعی است؛ اما همچنین می توانید از خوشحالی فریاد بکشید، زیرا با شروع سه ماهه دوم، خطر سقط جنین به شدت کاهش یافته است. اکنون بر مراقبت از خود و کودکتان تمرکز کنید و ایمان داشته باشید که برای آنچه بعدا رخ خواهد داد، کاملا آماده اید. 
فعالیت های این هفته 
برای آخرین دیدارهای دوستانه با دوستان خوبتان، آماده شوید: مادر شدن ممکن است عمیقا روابط شما با دیگران را تغییر دهد؛ برای بسیاری از خانمهایی که به تازگی بچه دار شده اند، رفت و آمد با دوستان در کمترین اولویت قرار دارد. هر کاری می توانید انجام دهید تا روابط شما مستحکم تر شود و از مصاحبت یکدیگر لذت ببرید. یک آخرهفته آرام و شاد با دوستتان می تواند یک گزینه ایده آل باشد؛ در صورتی که این کار ممکن نیست، یک روز کامل را به خرید کردن، خوردن، حرف زدن و غیبت کردن، لوس بازی یا هر کار دیگری که دوست دارید در جمع دوستان یا خانواده انجام دهید، اختصاص بدهید.


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات