top
تاثیر دیده ها و شنیده های مادر بر روی جنین

تاثیر دیده ها و شنیده های مادر بر روی جنین

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک: مطالعات نشان داده که کودک داخل رحم مادر قادر به شنیدن صدا است و به آهنگ صدا واکنش نشان می دهد. تا قبل از تولد، کودک به صدای مادرش عادت می کند. با خواندن می توانید با فرزندتان ارتباط برقرار کنید

تاثیر دیده ها و شنیده های مادر بر روی جنین

مادر باردار عزیز تا به اینجا بارها در مورد شنوایی و حس درک جنین صحبت کردیم و به شما گفتیم که جنین تا چه اندازه توانایی فهم مطالب و درک صدای مادر را دارد پس یادت باشه که جنین شما میشنود مطالعات نشان داده که کودک داخل رحم مادر قادر به شنیدن صدا است و به آهنگ صدا واکنش نشان می دهد. تا قبل از تولد، کودک به صدای مادرش عادت می کند. با خواندن می توانید با فرزندتان ارتباط برقرار کنید.
مطلبی که می خواهید بخوانید را انتخاب کنید. خواندن شعر و کتاب های ریتمیک انتخاب های خوبی هستند. سعی کنید چیزهایی بخوانید که وقتی به دنیا آمد، باز هم آن ها را بخوانید. اینگونه آهنگ و صدای داستان را به یاد می آورد و با صدای بلند بخوانید. ساعتی از روز را که در حال استراحت هستید، به این کار اختصاص دهید.هر چقدر دوست دارید به خواندن ادامه دهید. سعی کنید بلندی و آهنگ صدای شما نرمال باشد.بقیه اعضای خانواده را هم تشویق کنید که همراه شما برای بچه بخوانند. پدر و برادر و خواهر و سایر افراد از اینکه بتوانند با بچه ارتباط برقرار کنند خیلی خوشحال می شوند. تحقیقات نشان داده که جنین، صدای پدر را به خوبی در داخل رحم تشخیص می دهد.فرزندتان که به دنیا آمد، به خواندن ادامه دهید. همان داستان ها و شعرها را دوباره برایش بخوانید.

 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات