top
معرفی بازی Frozen Synapse Prime

معرفی بازی Frozen Synapse Prime

معرفی بازی Frozen Synapse Prime
چندین ماه قبل هم نسخه‌ی دیگری از این بازی عرضه شده بود و در آن زمان توانسته بود جزو بهترین‌ بازی‌های استراتژیک اندروید انتخاب شود، اما این ورژن جدید با محیط گرافیکی بازسازی شده و از کنسول‌های دستی بار دیگر به دنیای موبایل برگشته است تا بتواند عنوان یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و آی او اس را به خود اختصاص دهد. سبک این بازی به‌صورت استراتژیک نوبتی تعریف شده است، یعنی شما باید بتوانید حرکت بعدی دشمن را هم پیش‌بینی کنید و بعد از آن، حرکت خود را انجام دهید. اگر در این کار موفق نباشید، از آنجا که هنگام نوبت بازی دشمن، شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید، باید تنها شکست خود را مشاهده کنید و پر پر شدن نیروهایتان را به نظاره بنشینید!
 
بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و آی او اس که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده‌اندگرافیک بازی و افکت‌های انفجاری نظیر تیراندازی و منفجر شدن بمب‌های مختلف بسیار زیبا طراحی شده است. تم کل بازی شامل نیروهای ویژه و نبردهای تاکتیکی مردن است و سلاح ‌ها نیز مشابه نمونه‌هایی هستند که آنها را پیش‌تر در بازی‌های معروف این سبک نظیر نیروهای دلتا فورس و کانتر استرایک مشاهده کرده‌اید.
 
برای دانلود بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار برای آی او اس ۸.۰ و بالاتر به این لینک در اپ استور و برای دانلود با قیمت ۴.۹۹ دلار برای اندروید ۲.۳ و بالاتر به این لینک در گوگل پلی مراجعه کنید.


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات