top
اگر کسی گول شیطان را بخورد و گناه کند، آیا خدا او را می بخشد ؟

اگر کسی گول شیطان را بخورد و گناه کند، آیا خدا او را می بخشد ؟

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده:اگر چیزی جسم نبود و دیده نشد، آیا می توان گفت چه رنگی است ؟ مثلاً عقل چه رنگی است ؟ مهربانی چه رنگی است ؟ علم و دانش چه رنگی است ؟

اگر کسی گول شیطان را بخورد و گناه کند، آیا خدا او را می بخشد ؟

خود خدا در قرآن کریم ما را به توبه دعوت کرده و وعدة بخشش و آمرزش داده است. امام عزیز ما هم فرموده اند : «توبه کننده، مانند کسی است که اصلاً گناهی نکرده است.»

خدا مهربان تر از این است که گناهکار پشیمان را نبخشد. فقط کافی است که ما از کار بدی که کرده ایم، پشیمان شویم. او خیلی زود ما را می بخشد. در قرآن کریم می خوانیم : «خدا بخشندة گناه و پذیرندة توبه است.»

خدا از هر کسی دلسوزتر و مهربان تر است. این شیطان است که می خواهد بندگان خدا را از او ناامید کند. شیطان نمی خواهد ما انسان ها با خدای مهربان، آشتی کنیم. او ما را نا امید می کند تا دوستی ما را با خدا به هم بزند.

ممکن است همة ما انسان ها در زندگی اشتباه کنیم. اگر یک وقت گول شیطان را خوردیم و کار بدی کردیم، باید مواظب باشیم که با دیگر، آن کار بد را تکرار نکنیم.

این طور نیست که خدا ما را با اولین گناه و اشتباه به جهنم ببرد. او خیلی مهربان است. اگر ما از گناه خود پشیمان شویم، او به راحتی ما را می بخشد. در رحمت او همیشه به روی بندگانش باز است. همین که بگویی : «خدایا مرا ببخش.» تو را می بخشد. 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات