top
برای کودکانتان از جن و پری نخوانید!

برای کودکانتان از جن و پری نخوانید!

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده:بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد والدین نباید برای بچه هایشان داستان های جن و پری برای بچه هایشان بخوانند.

برای کودکانتان از جن و پری نخوانید!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، القای باور های اشتباه درباره موجودات ماورای زمینی به آموزش آن ها آسیب می زند.خواندن داستان های جن و پری می تواند برای کودکان آسیب پذیر باشد. 
بررسی ها نشان می دهند، خواندن داستان های جن و پری برای کودکان ویرانگر است و آموختن مواردی غیر محتمل مانند تبدیل شدن قورباغه به پرنسس بر باور های آن ها تاثیر می گذارد.
دور شدن از واقع گرایی ترس احساس نا امنی و تخیل منفی از موارد تاثیر این داستان ها بر کودکان است، به گفته محققان اسطوره های ساختگی که پیشینه تاریخی ندارد نه تنها جنبه آموزشی ندارند بلکه تبعاتی نیز به همراه دارند که تا بزرگسالی ادامه می یابد.
برخلاف داستان های خیالی غیر واقعی، آشنا کردن کودکان با قهرمانان ملی و شخصیت های مذهبی باعث می شود رشد ذهنی کودکان افزایش یابد.



مرتبه
مرتبه
کوثر
1394/01/26 - 07:42
سلام خاله های گلم.من کلاس چهارم بودم که بعضی از همکلاسی هام ودوستام منو به ترس انداختن.به طوری که شب باید حتما باید از چراغ خواب تا خود صبح استفاده کنم. شما راهی واسه این وحشت من دارید.ممنون میشم نظرشما را هم در مورد این موضوع بدونم!!
فاطیما
1394/06/12 - 18:28
قرآن خوندن ترس رو از دلت مبره حتما 4قل رو بخون
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات