top
شستشوی مغزی کودکان

شستشوی مغزی کودکان

شستشوی مغزی کودکان

به گزارش «شیعه نیوز»، کارشناسان متخصص در اسلام سیاسی معتقدند اهدف سرشاخه احزاب سلفی مصر یعنی حزب النور بر دو اصل استوار است: دعوت و دین اما به صورت پنهانی. 

از زمان سقوط اخوان در مصر حزب سلفی النور رویای جانشینی و حکومت بر مصر را در سر می پروراند و با برنامه های مختلف قصد رسیدن به آن را دارد. از آنجایی که حزب النور نیز مانند بسیاری از گروه ها این حقیقت را درک کرده که جذب افراد به یک گروه خاص، از آموزش های دوران کودکی بسیار بهتر نتیجه می دهد ، مساجد، مدارس، باشگاهها، انجمن ها و شیوخ و مدرسان را برای جذب کودکان به سوی خود به کار گرفته است. 

 رهبران حزب النور بر دو محور مشخص در این زمینه کار می کنند: مبارزه با تفکر اخوانی در کلیه روستاها و شهرها و انتشار تفکر سلفی برای تسلط بر آنها. 

برنامه حزب سلفی النور در حال حاضر در استان "بنی سویف" مصر به وضوح در حال پیاده شدن است. عاملان امر در یک روز برنامه های تفریحی بسیاری برای کودکان مقطع ابتدایی به بالا را در جنوب بنی سویف برای همراه کردن کودکان با خود در نظر گرفته اند. 

اما قبل از تمام شدن روز نوبت به بخش اصلی مورد نظر دست اندکاران می رسد و کودکان و نوجوانان باید در جلسات آموزشی شرکت کنند جلساتی که کاشت اولین بذرهای سلفیت در مغز کودکان را دنبال می کند ، افکاری که اگر نقش بست پاک کردن آن در آینده کار راحتی نیست؛ اما در پایان روز مسئولان در میان کودکان حاضر می شوند و به افراد برتر جوایزی می دهند تا آنها را برای حضور در روزهای آینده نیز تشویق کنند. 

موضوع تنها به این امور ختم نمی شود بلکه احزاب سلفی توانسته اند شیوخ مساجد و مدرسان را نیز با خود همراه کنند . گزارش ها حاکی از آن است که تعداد بسیار زیادی از همین نوجوانان تا کنون به وسیله شیخ عیسی عاشور مسئول عضوگیری اردوگاه های حزب النور در بنی سویف، جزء این حزب شده اند. 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات