top
بازی پوکمون گو الهام بخش نام های بی محتوا برای کودکان شده است

بازی پوکمون گو الهام بخش نام های بی محتوا برای کودکان شده است

بازی پوکمون گو الهام بخش نام های بی محتوا برای کودکان شده است

 

 

 

بازی پوکمون گو از پدیده بودن در دنیای بازی نیز فراتر رفته است؛ این بازی در آینده زندگی کودکانی را ویران می کند که والدین آنها تحت تاثیر گرایشات روز بوده اند.

بنابر آخرین گزارشاتی که از BabyCenter منتشر شده، متعصبان بازی واقعیت افزوده ی پوکمون گو نام کودکان تازه متولد شده ی خود را از روی موجودات این بازی مثل Eevee و Onix انتخاب می کنند. این گزارش همچنین افزایش نام هایی همچون Star، Ivy و Shay را گزارش کرده است که احتمالا از شخصیت های بازی پوکمون گو مثل Starmie، Staryu، Ivysaur و Shayman گرفته شده است. بررسی انجام شده در میان پایگاه کاربران این سایت نشان می دهد که نزدیک به ۵۰ درصد از مادران پذیرفته شده ی آنها نیز از کاربران فعال پوکمون گو هستند.

لیندا موری ، سردبیر BabyCenter در این باره می گوید: “والدین معمولا در فرهنگ ها به دنبال نام برای فرزندان خود هستند، اما در حال حاضر به نظر می رسد که فراتر از پوکمون گو نخواهند رفت. این احتمال وجود دارد والدینی که عاشق بازی پوکمون گو هستند، علاقه ی خود به بازی را با تغییر روند کامل در نامگذاری کودکان نشان دهند.”

به گزارش این مرکز، نام Roselia طی سال گذشته در میان والدینی که فرزند دختر داشته اند، از محبوبیت چشمگیری برخوردار شده است؛ این نام در رنکینگ نام های محبوب BabyCenter، از سال ۲۰۱۵ تا به حال، ۵۸۵۹ رتبه افزایش داشته است. (البته هنوز به ۱۰۰۰ نام برتر نرسیده است). رزلیا نام یکی از پوکمون های شخص سوم است که از Pokemon Ruby، Sapphire و Enerald کار خود را آغاز کرد. در حال حاضر، رزلیا در بازی پوکمون گو در دسترس نیست، اما این احتمال وجود دارد که با آپدیت های آینده، شخصت های جدیدی نیز به فهرست موجودات نسل اول اضافه شوند.

اونیکس یکی دیگر از نام هایی است که طی یک سال گذشته، ۲۱۸۴ رتبه محبوب تر شده است. نام استار نیز در سال ۲۰۱۶ محبوب تر از قبل شده و در مقایسه با سال گذشته، ۲۰۴۰ رتبه افزایش داشته است.

خوشبختانه هنوز هیچ کودکی با نام های Pikachu، Cubone یا Mr.Mime معرفی نشده؛ با اینحال نام پسرانه ی Ash به لطف والدینی که در سری ارجینال پوکمون گو به دنبال نام بوده اند، در آمار محبوبیت BabyCenter افزایش یافته است. ایوی یکی دیگر از نام هایی است که در سال ۲۰۱۶ از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده، مخصوصا با توجه به اینکه نام هایی همچون Vaporeon، Jolteon و Flareon ذاتا از نظر آمار اولیه برتر هستند. امیدواریم قبل از اینکه نسل آینده به هیبرید های انسان پوکمون تبدیل شوند، والدین مسیر انتخاب نام را دوباره مورد بررسی قرار دهند.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات