top
معرفی بازی Cosmonautica

معرفی بازی Cosmonautica

معرفی بازی Cosmonautica
یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این لیست که از لحاظ طراحی گرافیکی محیط بازی و ظاهر کاراکترهای آن در رده‌ی بسیار بالایی قرار می‌گیرد. در این بازی استراتژیک شما کنترل یک سفینه‌ی فضایی را در اختیار دارید که داخل خود یک شهر کوچک را جای داده است و ساکنان این شهر، خدمه‌ و تیم فرماندهی این سفینه هستند.
 
این وظیفه‌ی شماست که با تعیین وظیفه‌ی هر عضو گروه، سلامت سفینه‌تان را حفظ کنید و برای انجام ماموریت‌‌های محول شده به شما تلاش کنید. هر عضو از تیم فرماندهی دارای مشخصات خاصی است و به موارد خاصی از تجیهزات و منابع نیز نیازمند است، بنابراین باید تعادل بین جنبه‌های مختلف زندگی افرادتان را رعایت کنید و مطمئن شوید که تغذیه‌، سلامت، ورزش، سرگرمی و انجام وظیفه‌ی آنها در مسیر درستی قرار دارد، البته در این راه از عواملی که مانع از انجام ماموریت شما می‌شوند از دشمنان خارجی گرفته تا گسترش بیماری بین افراد هم نباید غافل شوید.
 
بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و آی او اس که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده‌اندامکان انتخاب از بین چندین نوع سفینه در کلاس‌های مختلف، امکان تبادل کالا و تجارت با ساکنان سیاره‌های دیگر، جهان باز و گسترده‌ی قابل کشف بازی، قابلیت انجام بازی به‌صورت مالتی پلتفرم و انتقال پیشرفت‌ها از نسخه‌ی رایانه‌ی شخصی به موبایل و تبلت‌ها، نبردهای هیجان انگیز و استراتژیک فضایی، محیط تعاملی و دارای موجودات زنده با تاثیرپذیری از تصمیمات شما و سبک طراحی کاراکترها و زیبایی گرافیک هنری از ویژگی‌های مهم این بازی هستند.
 
شما می‌توانید این عنوان جذاب را با قیمت ۵.۹۹ دلار برای آی او اس ۸.۱ و بالاتر از این لینک در اپ استور و برای اندروید از این لینک در گوگل پلی دانلود کنید.
 


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات