top
مانوس شدن با اهل بیت(علیه السلام) به زندگی انسان برکت می‌بخشد

مانوس شدن با اهل بیت(علیه السلام) به زندگی انسان برکت می‌بخشد

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک: انسانی که به شناخت خداوند دست پیدا کند ایمان همه وجودش را خواهد گرفت و به درجه عبودیت و بندگی می‌رسد و در نهایت سعادت دنیا و آخرت را به دست خواهد آورد

مانوس شدن با اهل بیت(علیه السلام) به زندگی انسان برکت می‌بخشد

مانوس شدن با اهل بیت(علیه السلام) به زندگی انسان برکت می‌بخشد

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: خداشناسی در گرو شناخت اهل بیت(علیه السلام) و معرفت واقعی از خداوند باری تعالی به دست می‌آید.

 

معصومه ظهیری ، با اشاره به اهمیت معرفت و شناخت خداوند گفت: ایمان در پی شناخت و معرفت واقعی از خداوند باری تعالی به دست می‌آید.

 

این عضو هیات علمی جامعة‌الزهرا قم افزود: انسانی که به شناخت خداوند دست پیدا کند ایمان همه وجودش را خواهد گرفت و به درجه عبودیت و بندگی می‌رسد و در نهایت سعادت دنیا و آخرت را به دست خواهد آورد.

 

وی با بیان این‌که «خداشناسی در گرو شناخت اهل بیت(علیه السلام) است» گفت: شناخت اهل بیت(علیه السلام) انسان را به معرفت الهی می‌رساند و اگر کسی بخواهد خدا را بشناسد اما به شناخت اهل بیت(علیه السلام) نائل نشود نمی‌تواند به معرفت الهی برسد.

 

ظهیری اظهار کرد: مانوس شدن با اهل بیت(علیه السلام) به زندگی انسان برکت می‌بخشد و او را با خدای خود آشنا می‌سازد به ویژه لازم است جوانان انس بیشتری با اهل بیت(علیه السلام) داشته باشند چرا که تقوا در جوانی زیبنده است.

 

دبیر امور بانوان و خانواده در استانداری قم در خصوص اهمیت جایگاه اهل بیت(علیه السلام) در هدایت بشر گفت: اهل بیت(علیه السلام) چراغ هدایت به سوی صراط مستقیم و خداشناسی هستند و بدون دستیابی به شناخت حقیقی از اهل بیت(علیه السلام) نمی‌توان به خداشناسی دست یافت.

 

وی تصریح کرد: اگر سیره واقعی اهل بیت(علیه السلام) را بشناسیم از بسیاری از آلودگی‌ها و گناهان دوری خواهیم کرد چه بسا ریشه گرفتاری‌ها و مصیبت‌های انسان در عدم شناخت حقیقی از اهل بیت(علیه السلام) و رسالت آنها در هدایت بشر است.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات