top
کودک لوس این نشانه‌ها رادارد

کودک لوس این نشانه‌ها رادارد

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده: کودک لوس انتظار دارد بیش از حد به او توجه شود، والدین باید زمانی که کودک توقع توجه ندارد، به او توجه کنند تا نیاز عاطفی او برآورده شود،‌ اما زمانی که انتظار توجه دارد، به او بی‌توجهی نمائید.

کودک لوس این نشانه‌ها رادارد

کودک لوس نشانه‌هایی دارد:
1- توقع توجه بیش از حد:‌ کودک لوس انتظار دارد بیش از حد به او توجه شود، والدین باید زمانی که کودک توقع توجه ندارد، به او توجه کنند تا نیاز عاطفی او برآورده شود،‌ اما زمانی که انتظار توجه دارد، به او بی‌توجهی نمائید.
2- درخواستهای غیر منطقی و افراطی: کودک لوس دائم درخواست دارد و به اوضاع موجود توجهی ندارد. در مواقعی که او اصرار می‌کند والدین بعد از هر تقاضای او یک جمله را تکرار کنند که « وقتی کارم تموم شد » توجه به این نکته بسیار ضروری است که تسلیم گریه و قشقرق او شدن اوضاع را بدتر می‌کند.
3- کودک لوس برای رسیدن به خواسته‌هایش بدخلقی و ناله می‌کند. در چنین مواردی از روش حواس پرت کردن یا روش خاموش بودن استفاده کنید.
4- گاهی کودک برای لوس شدن از حرکات بدنی خاصی استفاه می‌کند در چنین مواردی، خواندن شعر، سرود، آیه یا روایتی را که آموخته است را جایگزین نمائید



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات