top
با کودک خود آشپری کنید

با کودک خود آشپری کنید

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده: پزشکان به والدینی که کودک آنها بویژه سبزی و یامیوه نمی خورند توصیه می کنند تا به هیچ عنوان کودک را وادار به خوردن غذا نکنند و در عوض برای رفع این مشکل سعی نمایند تا خود کودک را نیز در امر آشپزی کردن شرکت دهند تا علاقه ی کودک به غذا افزوده شود.

با کودک خود آشپری کنید

پزشکان به والدینی که کودک آنها بویژه سبزی و یامیوه نمی خورند توصیه می کنند تا به هیچ عنوان کودک را وادار به خوردن غذا نکنند و در عوض برای رفع این مشکل سعی نمایند تا خود کودک را نیز در امر آشپزی کردن شرکت دهند تا علاقه ی کودک به غذا افزوده شود.
والدین بررسی ها نشان می دهند کودکانی که به همراه  خود در غذا درست کردن البته با حفظ تمامی جنبه های ایمنی همکاری می کنند علاقه ی بیشتری به خوردن غذا پیدا می کنند.
البته پزشکان توصیه می کنند تا والدین در نحوه ی چیدمان غذا نیز توجه و دقت کافی نمایند و سعی کنند ظاهری جذاب برای غذای کودک هر چند ساده درست کنند.
با افزودن چاشنی ها و ادویه های مختلف طعم غذا را اگر کودک دوست ندارد تغییر دهند و نیز سعی کنند تا تنوع غذایی برای کودک ایجاد نموده در هنگام خوردن غذا محیط آرامی را ایجاد نمایند



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات