top
خسارت ها و ضایعات آشپزی کودکان

خسارت ها و ضایعات آشپزی کودکان

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده: خیلی نمی توان روی تمیز کار کردن بچه ها در آشپزخانه حساب باز کرد . حتی بزرگترها هم با این قضیه مشکل دارند . برای اینکه تجربه با هم کار کردن را لذت بخش تر کنید می بایستی اجازه کمی ریخت و پاش را به آنها بدهید و سعی کنید صبور باشید.

خسارت ها و ضایعات آشپزی کودکان

خسارت ها و ضایعات کار
خیلی نمی توان روی تمیز کار کردن بچه ها در آشپزخانه حساب باز کرد . حتی بزرگترها هم با این قضیه مشکل دارند . برای اینکه تجربه با هم کار کردن را لذت بخش تر کنید می بایستی اجازه کمی ریخت و پاش را به آنها بدهید و سعی کنید صبور باشید . برای پیشگیری از فاجعه ، مطمئن شوید که کودک مواد مورد نیاز را در بالای کاسه تهیه غذا اندازه نمی گیرد؛ در عوض شما باید آنها را جداگانه اندازه گیری کرده و در کاسه های کوچک قرار دهید درست مانند برنامه های آشپزی تلویزیون .
حتی اگر کارها عالی پیش نمی روند سعی کنید حال و هوای خوب بچه ها را حفظ کنید . اگر تخم مرغ ها بیشتر به جای شکسته شدن ، خرد می شوند آنها را راهنمایی کرده و به کودک خود اجازه بدهید که مجدد تکرار کند . کم کم کودکان این مهارت ها را فرا می گیرند و زمانیکه در این کار استاد می شوند احساس فوق العاده ای خواهند داشت .
آخرین مورد و مهم ترین مورد اینکه از کمک آشپز کوچولوی خود برای کار خوبش تعریف و ستایش کنید .به او پیشنهاد دهید که اول از همه غذایی را که با هم پخته اید تست کند و از او در مورد اینکه دفعه بعد چه غذایی با هم خواهید پخت سوال کنید .



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات