top
عدم جایگزینی والدین در بازی

عدم جایگزینی والدین در بازی

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده: با توجه به این که من و همسرم هر دو شاغل هستیم و فرصت بازی با فرزندمان را نداریم، آیا خرید اسباب بازی های متنوع می تواند این کمبود را جبران کند ؟

عدم جایگزینی والدین در بازی

با توجه به این که من و همسرم هر دو شاغل هستیم و فرصت بازی با فرزندمان را نداریم، آیا خرید اسباب بازی های متنوع می تواند این کمبود را جبران کند ؟

اسباب بازی برای فرزند شما لازم است؛ اما جای بازی والدین با او را نمی گیرد.

متأسفانه در دنیای امروز، برخی والدین به جهت مشغله های فراوان، از بازی با فرزند خود باز می مانند و گمان می کنند که اسباب بازی ها و وسایل بازی های الکترونیکی (سگا، پلی استیشن، سونی، رایانه و ...) جای خالی آنان را پر می کند.

فرزند شما نیازهای متفاوتی دارد؛ مانند جورچین (پازل) که دارای تکه های مختلفی است و برای کامل شدن، هیچ تکه ای جای تکه دیگر را نمی گیرد؛ پس در حد نیاز برای او وسایل بازی و حتی وسیله بازی الکترونیکی تهیه کنید؛ اما وقتی را نیز برای بازی با او اختصاص دهید.

اگر روزانه پدر یک ساعت وقت مفید و مادر نیز یک ساعت مفید و مستقل برای فرزندشان در نظر بگیرند، کافی است؛ البته لازم نیست این زمان مستمر باشد؛ بلکه می توان آن را به زمان‌های مختلف چند دقیقه ای تقسیم کرد. 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات