top
معرفی بازی Banner Saga

معرفی بازی Banner Saga

معرفی بازی Banner Saga
این بازی سبک استراتژیک و نقش آفرینی (RPG) را با هم ترکیب می‌کند و جزو معدود بازی‌های استراتژیک اندروید و آی او اس است که سازندگان برای آن یک داستان غنی، دراماتیک و کامل از اساطیر باستانی ترتیب داده‌اند. محیط بازی به‌صورت دو بعدی طراحی شده و کیفیت گرافیک هنری بازی با دارا بودن انواع محیط‌های متنوع، کاراکترهای حماسی و پس زمینه‌های نقاشی شده با دست، در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
 
بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و آی او اس که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده‌اندبیش از ۲۵ نیروی مختلف در ۷ کلاس متفاوت در بازی Banner Saga قرار دارند و شما با توجه به سبک بازی دفاعی یا هجومی خود می‌توانید هر کدام از آنها را با یکدیگر ترکیب کنید و ارتش قدرتمندی از وایکینگ‌ها را برای خود تشکیل دهید؛ البته توجه داشته باشید که تصمیمات مختلف شما در مواقع حساس می‌تواند تاثیر بسزایی در جریان بازی داشته باشد و علاوه بر میدان نبرد، در میدان مذاکرات با سران دیگر قبایل و نیروهای وحشی نیز باید مهارت داشته باشید.
 
قیمت این بازی ۴.۹۹ دلار است و برای دانلود آن برای آی او اس ۸.۰ و بالاتر می‌توانید به این لینک در اپ استور و برای دانلود برای اندروید به این لینک در گوگل پلی مراجعه کنید.


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات