top
معرفی بازی Tactile Wars

معرفی بازی Tactile Wars

معرفی بازی Tactile Wars
در این بازی شما با متحدان خود باید به‌صورت بسیار هماهنگی عمل کنید تا بتوانید دشمنان را شکست دهید. با اینکه محیط بازی به‌صورت کارتونی و فانتزی طراحی شده است، اما این موضوع مانع شما نخواهد شد و جلوی اعمال وحشتناک شما را نخواهد گرفت و هنوز هم می‌توانید با انواع موشک‌ها، مین‌های سهمگین، برج‌های دفاعی و تانک‌های غول پیکر به نیروهای حریف حمله کنید و آنها را از بین ببرید!
بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و آی او اس که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده‌اندیکی از نقاط قوت این بازی، سبک کنترلی منحصر به فرد آن است و به شما اجازه می‌دهد که با کشیدن جسچرهای مختلف حرکتی، آرایش نیروهای خود را تعیین کنید و نحوه‌ و محل قرارگیری آنها را در کسری از ثانیه به شکلی که خودتان می‌خواهید، دربیاورید. محیط نه چندان خشن بازی هم اجازه می‌دهد که گیمرهای کم سن و سال‌تر که می‌خواهند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های استراتژیک اندروید و آی او اس را تجربه کنند، با خیال راحت وارد آن شوند.
 
این بازی به‌صورت رایگان منتشر شده است و برای دانلود آن برای آی او اس ۷.۰ و بالاتر به این لینک در اپ استور و برای دانلود آن برای اندروید ۲.۳ و بالاتر به این لینک در گوگل پلی بروید.
 


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات